marți, 7 iulie 2009

te-a si m-a!


Te-am cautat pe poteci de munte..acolo unde aerul rarefiat se intalneste cu Divintitatea,te-am cautat in raza de soare jucausa de pe frunte,te-am cautat in partea nevazuta a lunii...te-am cautat...si!!! nu te-am gasit.Mi-am zdrelit genunchii si mi-am picurat inima in genele grele de insomnie...n-am stiut,nu m-am gandit...n-am intuit ca esti doar un om...eu te asezasem pe un piedestal de lumina,de adevar si incredere...dar am uitat sa te caut in adancurile mele..in vocea de dincolo de noi care-mi soptea: e doar un om..iubeste-i limitele VIATA CONTINUA!Te invit sa cobori de pe inaltimile pe care propria-mi minte te-a asezat,aseaza-te la masa mea,sa ne "ospatam" cu ce avem la indemana!!!Recunosc,ofrandele-mi aduse zilnic pe altarul dragostei te-a si m-a orbit.
Aloooo...aici pamantul,ma vezi? Sunt eu o biata muritoare care te asteapta intre permis si interzis..inca descheiata la suflet..inca te astept...insa,te avertizez ca intre timp m-am ridicat in picioare si culmea,acum observ ca mi le-am infipt bine in realitate...acum ma vezi?Sau ar trebui sa-mi pun iar masca inocentei?.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu